1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR Vyriausybės 2014 m. liepos mėn. 22 d. nutarimu Nr. 738 (Žin., 2014, Nr. 2014-10565) patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
2. Audiniai gali būti grąžinami tik tuo atveju, jei pastebėtas akivaizdus gamintojo brokas, Kitais atvejais šios prekės nėra grąžinamos, nes jos yra matuojamos ir atkerpamos pagal kliento pageidavimą bei sveriamos. Per 14 dienų gali būti grąžinami gaminiai – drąbužiai, aksesuarai irk t. Norėdamas grąžinti ar keiti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos. Prieš išsiunčiant netinkamas prekes būtina informuoti Pardavėją el. paštu ir užpildyti specialią prekių keitimo – grąžinimo formą, nurodant joje grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Prekės nėra grąžinamos dėl spalvos –pirkėjo monitoriuje atspalviai gali skirtis dėl techninių, monitoriaus kalibravimo ypatybių.
3. Jeigu Pirkėjas pavėluoja grąžinti prekę per leistiną terminą ir vėlavimas yra nuo 1 dienos iki 3 dienų, Pardavėjas pasileika teisę be atskiro įspėjimo grąžinamą sumą pervesti į virtualią Pardavėjo sąskaitą (Jei klientas neturi tokios sąskaitos, ji sukuriama) arba grąžinimo nepriimti. Pavėlavus daugiau kaip 3 dienas grąžinimas nepriimams.
4. Pirkėjui grąžinus prekes be dokumentų ir neatsiuntus tvarkingų dokumentų per 3. punkte nurodytą terminą, Pardavėjas be atskiro įspėjimo grąžinamą sumą perveda į Pirkėjo virtualią sąskaitą, jei tokios neturi, ji sukuriama.
5. Pirkėjui grąžinus 3. punkte nurodytais terminais, pinigai bus pervesti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo gaminio ir tvarkingų grąžinimo dokumentų gavimo dienos.
6. Jei dėl Pirkėjo kaltės (savavališkai pakeistas pristatymo adresas, sutartas pristatymas kitą dieną, klaidingai nurodyti duomenys ir pan.) siunta jam buvo pristatyta ne kitą darbo dieną, siuntos pristatymo data, nuo kurios skaičiuojamas prekėms grąžinti ar keisti leistinas terminas, bus laikoma sekanti darbo diena po siuntos išsiuntimo. Pasirinkus atsiėmimą paštomate gavimas laikomas ta diena kai išsiunčiama Pirkėjui SMS žinutė su atsiėmimo kodu.
7. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tospačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
8. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3. ir 6. punktuose nustatytų prekių grąžinimo terminų ir sąlygų. Jūsų grąžinamos prekės bus įvertintos, ar gaminiai grąžinti laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais bus tariamasi individualiai.
9. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
10. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kainą už pristatymą.